Datum objave: 17. lipnja 2025.

Projektnom nastavom do kreativne projektne učionice za Hrvatski jezik

Odgovorne i inovativne učenice Anamarija Salopek i Eleonora Tomljanović, 4. D virtualnom su izložbom, medijskim tekstom, ponosno predstavile projektnu učionicu iz Hrvatskoga jezika približivši projektne i izložbene radove učenika škole široj javnosti

Projektnom nastavom do kreativne projektne učionice za Hrvatski jezik

VIRTUALNU IZLOŽBU PROJEKTNE UČIONICE ZA HRVATSKI JEZIK OSMISLILE, PREDSTAVILE I GOVORILE: Anamarija Salopek i Eleonora Tomljanović, 4. D

IZRADA I MONTAŽA MEDIJSKOGA TEKSTA: Anamarija Salopek i Eleonora Tomljanović, 4. D

UVOD NAPISALA: Tina Udović, prof. savjetnik

Inovativne, odgovorne i savjesne učenice Anamarija Salopek i Eleonora Tomljanović, 4. D, nakon uspješnih, inovativnih sudjelovanja u međunarodnim projektima iz Hrvatskoga jezika, odlučile su svojim viđenjem predstaviti, kako su je učenice samostalno i svojim riječima nazvale, projektnu učionicu za Hrvatski jezik (učionica br. 23). Svojim su digitalnim uratkom, medijskim tekstom, učenice klasificirale, demonstrirale i istaknule projektne izložbene radove različitih generacija, razreda i suučenika škole izrazivši svoje viđenje vrijednosti učeničkih aktivnosti te na taj način također provevši vršnjačko vrednovanje. Uradak izvrsnih učenica svojevrsna je kruna cjelokupnih učeničkih aktivnosti 4. D razreda koji su, kao motiviran, složan i odgovoran projektni tim, tijekom sve četiri godine svojeg srednjoškolskog obrazovanja u nastavi Hrvatskoga jezika uspješno proveli međunarodne projekte (ASOC – prekogranična suradnja Interreg Italija-Hrvatska, eTwinning, Saint Valentine) uz brojne druge projekte, također predstavljene na školskoj mrežnoj stranici te doprinijeli ugledu škole. Inovativnim i savjesnim učenicama Anamariji Salopek i Eleonori Tomljanović čestitamo na još jednom izvrsnom uratku, a svim učenicima 4. D razreda želimo daljnji izvrstan uspjeh u budućim projektima te profesionalnim i studentskim aktivnostima!   

Virtualna izložba (voditelj aktivnosti: Tina Udović, prof. savjetnik) projektne učionice br. 23 iz Hrvatskoga jezika u cijelosti je ostvarena u nastavi Hrvatskoga jezika te u međupredmetnoj korelaciji sa strukovnim i općeobrazovnim predmetima pri čemu je demonstrirana usvojenost odgojno-obrazovnih ishoda nastave Hrvatskoga jezika:

SŠ HJ A.4.1. Učenik raspravlja u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja.

SŠ HJ A.4.2. Učenik sluša tekstove različitih funkcionalnih stilova u skladu s određenom svrhom i iz različitih izvora.

SŠ HJ A.4.3. Učenik čita u skladu s određenom svrhom raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika. utjecaj različitih konteksta na književni tekst.

SŠ HJ A.4.4. Učenik piše raspravljačke tekstove u kojima ostvaruje obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom teksta i željenim učinkom na primatelja.

SŠ HJ B.4.1. Učenik izražava svoj literarni doživljaj i objašnjava stav o književnome tekstu.

SŠ HJ B.4.2. Učenik opisuje različite interpretacije književnih tekstova s obzirom na pristup usmjeren čitatelju, književnom tekstu ili piscu.

SŠ HJ B.4.3. Učenik opisuje slijed književnih poetika i razdoblja i prosuđuje utjecaj različitih konteksta na književni tekst.

SŠ HJ B.4.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut tekstom.

SŠ HJ C.4.1. Učenik procjenjuje utjecaj medijskih tekstova na doživljaj stvarnosti i oblikovanje identiteta primatelja.

SŠ HJ C.4.2. Učenik objašnjava povezanost vlastitoga i hrvatskoga kulturnog identiteta s određenim kulturnim krugom na temelju različitih tekstova.

Uz odgojno-obrazovne ishode predmeta Hrvatski jezik, ostvareni su i odgojno-obrazovni ishodi međupredmetnih tema.

Pročitajte još

Skip to content