Motivirana i vrijedna učenica Lara Kovačević, 4. D, u sklopu projekta Čakavština va mojen kraju u nastavi Hrvatskoga jezika provela je usporedno dijalektološko istraživanje zavičajnih govora Praputnjaka i Hreljina
Usporednim dijalektološkim istraživanjem do saznanja o zavičajnom govoru Praputnjaka i Hreljina
DIJALEKTOLOŠKO ISTRAŽIVANJE I DIGITALNI MEDIJSKI ZAPIS: Lara Kovačević, 4. D
UVOD NAPISALA: Tina Udović, prof. savjetnik (voditelj projekta Čakavština va mojen kraju)
Što nas sve veže uz djetinjstvo? Motivirana i vrijedna učenica Lara Kovačević, 4. D analizirala je zavičajni govor svojeg djetinjstva i odrastanja te savjesno i motivirano provela vrijedno usporedno projektno dijalektološko istraživanje ikavske varijante hreljinske čakavštine i ekavske varijante čakavštine Praputnjaka. Vrijedna je učenica svoje projektno dijalektološko istraživanje oprimjerila usporednim istraživanjem lokalizama zavičajnog čakavskog govora svojeg kraja te istraživanje predstavila samostalno izrađenim digitalnim medijskim zapisom koji sadrži zvučni zapis zavičajnih čakavskih govora te predstavljanje nematerijalne kulturne baštine rodnog kraja. Svojim je usporednim dijalektološkim istraživanjem u istraživačkoj i problemskoj nastavi Hrvatskoga jezika te u međupredmetnoj korelaciji sa strukovnim predmetima (smjer: dizajner unutrašnje arhitekture) učenica Lara Kovačević, 4. D demonstrirala usvojenost odgojno-obrazovnih ishoda predmetnog kurikula:
SŠ HJ A.4.1. Učenik raspravlja u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja.
SŠ HJ A.4.3. Učenik čita u skladu s određenom svrhom raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika.
SŠ HJ C.4.1. Učenik procjenjuje utjecaj medijskih tekstova na doživljaj stvarnosti i oblikovanje identiteta primatelja.
SŠ HJ C.4.2. Učenik objašnjava povezanost vlastitoga i hrvatskoga kulturnog identiteta s određenim kulturnim krugom na temelju različitih tekstova.
Učeničkim su usporednim dijalektološkim istraživanjem u sklopu projekta Čakavština va mojen kraju također ostvareni i demonstrirani odgojno-obrazovni ishodi međupredmetnih tema.